Megtelt a Várkert Bazár egyik terme csütörtök este, akkor derült ki, hogy idén mely települések képviselői nyertek városmarketing gyémántdíjat. Az eseményt már 9. alkalommal rendezte meg a Magyar Marketing Szövetség, idén 182 nevezés érkezett, ebből 140-en kaptak elismerést, köztük a hatvani önkormányzat is. A város három kategóriában is pályázott, ezek közül mindegyiket el is nyerte, és egy különdíjat is kaptak. Hatvan marketingcsapatának tagjai pedig büszkén vették át a Városmarketing Gyémánt Díjakat, melyek üzenete nem csupán az önkormányzat, de a helyi közösség elkötelezettségét is tükrözik. A hatvaniakhoz szóló projektek pedig nem csupán szavakban, hanem tettekben is megmutatták, hogy miként lehet odafigyeléssel és partnerséggel a város életét gazdagítani – mondta a hatvani önkormányzat kabinetfőnöke. Jagodics Milán hozzátette: a megvalósított programok, mint például a Közösségi Költségvetés, a repoharak bevezetése és a Pro Natura Mozgalom környezetvédelmi megmozdulásai, mind hozzájárultak a város széleskörű fejlődéséhez. Hangsúlyozta: a különböző programokkal azt szeretnék erősíteni, hogy a lakosok tehetnek a városért, számít a véleményük. – Tulajdonképpen mi, a marketing csapattal azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy a településen a jó ügyeket erősítsük és Hatvant igenis a jó ügyek határozzák meg. A marketing stratégiánk és az ehhez tartozó programok fő célja a közösségépítés, tehát elsősorban a hatvaniakhoz szeretnénk szólni. Olyan megoldásokat, olyan programokat és olyan marketingelemeket szeretnénk kitalálni, amelyek szerethetőek, a lakosoknak és a településnek is hasznosak, és hát ez a kitüntetés is ezt mutatja, hogy máshol is felfigyelnek erre, és amivel tulajdonképpen erősítjük Hatvan jó hírnevét, illetve a hatvani közösség pozitív megítélését – mondta.

A Magyar Marketing Szövetség már második alkalommal ismerte el a hatvani önkormányzat marketingcsapatának munkáját. Legutóbb 2022-ben „Márka és identitás” kategóriában díjazták őket.

Fotó: Albert Péter