Változik az ügyfélfogadási rend a Hatvani Polgármesteri Hivatalban november hatodikától április 12-ig. Valamennyi szervezeti egységnél, beleértve az Ügyfélszolgálatot és az Újhatvani Ügyfélszolgálati Irodát is, módosított rend szerint fogadják a lakosokat. A változtatásra az energiaválság miatt volt szükség, a cél, hogy minél nagyobb mértékben enyhítse az ezzel kapcsolatos kiadásokat, terheket a városvezetés. Kovács Éva jegyző az ügyfélfogadás módosulása és szüneteltetése miatti kellemetlenségekért a hatvaniak türelmét és megértését kéri.

A hivatal Kossuth téri épületében az ügyfélfogadási rend az alábbiak szerint alakul:

Ügyfélszolgálaton intézendő ügyek esetében:

Hétfő, keddi, szerdai és csütörtöki napokon 7:30-tól 16:30-ig.
Pénteki napokon az ügyfélfogadás szünetel.

Egyéb szervezeti egységek által intézendő ügyek esetében:

Hétfői és szerdai napokon 7:30-tól 16:30-ig.
Keddi, csütörtöki és pénteki napokon az ügyfélfogadás szünetel.

Újhatvani Ügyfélszolgálati Iroda ügyfélfogadási rendje az alábbi:

Hétfői és szerdai napokon 8:00-tól 12:30-ig.
Keddi és csütörtöki napokon 12:00-tól 16:30-ig.
Pénteki napokon az ügyfélfogadás szünetel.