A Hatvani Polgármesteri Hivatal valamennyi szervezeti egységénél (beleértve az Ügyfélszolgálatot és az Újhatvani Ügyfélszolgálati Irodát is) 2020. december 12-én (szombaton) az ügyfélfogadás szünetel. Ugyanakkor a Hatvani Polgármesteri Hivatal munkarendjében igazgatási szünetet rendeltek el 2020. december 21. napjától 2021. január 3. napjáig.

Az igazgatási szünetre tekintettel 2020. december 21. és 2020. december 23. napja között a 2020. november 3-án kelt hirdetmény szerint személyes ügyintézésre csak indokolt esetben, kizárólag az ügyintézővel telefonon előzetesen egyeztetett időpontban van lehetőség az alábbi ügyfélfogadási rend szerint:

A hivatal 3000 Hatvan, Kossuth tér 2. szám alatti épületében:

  1. december 21. (hétfő) 7.30 órától 12.00 óráig
  2. december 23. (szerda) 7.30 órától 12.00 óráig

 

Újhatvani Ügyfélszolgálati Iroda:

2020. december 21. (hétfő) 8.00 órától 12.00 óráig

2020. december 22. (kedd) 12.00 órától 16.00 óráig

2020. december 23. (szerda) 8.00 órától 12.00 óráig

 

2020. december 28. és 2020. december 31. napja között a hivatal valamennyi szervezeti egységénél (beleértve az Ügyfélszolgálatot és az Újhatvani Ügyfélszolgálati Irodát is) az ügyfélfogadás szünetel.