A Hatvani Polgármesteri Hivatal valamennyi szervezeti egységénél – kivéve az Ügyfélszolgálatot és az Újhatvani Ügyfélszolgálati Irodát – az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében március 16-tól határozatlan ideig a személyes ügyfélfogadás szünetel – tájékoztatott Kovács Éva jegyző. Telefonon és e-mailen továbbra is lehet ügyeket intézni.

A polgármesteri hivatalban, az ügyfélszolgálaton pedig csak annyi ügyfelet fogadnak egyszerre, ahány ügyintéző bent van. Az ügyfélfogadási idő is változik: hétköznaponként 8 órától 12 óráig vannak nyitva.

Az anyakönyvi ügyek intézése továbbra is az anyakönyvvezetői irodában történik az ügyfélszolgálat fenti ügyfélfogadási rendjének megfelelően. Az Újhatvani Ügyfélszolgálati Irodán az ügyfélfogadás az eredeti rendnek megfelelően történik azzal, hogy az iroda helyiségében egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat.