Városmarketing Gyémánt Díjat kapott Hatvan Város Önkormányzata. Marketingcsapatuk tagjai vették át az elismerést csütörtökön Budapesten, a Várkert Bazárban a Magyar Marketing Szövetségtől. A szakmai zsűri színvonalasnak értékelte a hatvani önkormányzat városmarketing-tevékenységét, amelyet a „Mi hatvaniak program – közösségfejlesztés Hatvanban” címmel végeztek. Márka és identitás kategóriában díjazták az önkormányzat marketingcsapatát. Ez volt az első alkalom, hogy Hatvan ilyen elismerést kapott.

Jagodics Milán kabinetfőnök elmondta, úgy gondolták, hogy megmérettetik azt a komplex, átfogó városmarketing-stratégiát, amit mintegy két éve folytatnak. – Azzal a gondolatisággal dolgozunk, hogy lehet jó ügyeket szolgálni a marketingtevékenységgel. Ezt tűztük ki Hatvanban, a stratégiánk középpontjában a közösségfejlesztés áll. Több olyan jó ügyet jelenítünk meg, amelyekkel azonosulni tudnak a hatvaniak, és amelyek immár részét képezik a hatvani közösségnek. Ilyen a törődés, a gondoskodás, a partnerség, a természetvédelem, a városra való odafigyelés. Azt üzenjük a „Mi hatvaniak” programokkal, hogy a hatvaniak tehetnek a városért, számít a véleményük, együtt, partnerségben tudunk dolgozni. Ezek a jó ügyek azok, amelyek meghatároznak minket közösségként – fejtette ki. Hozzátette: ennek köszönhetően kapcsolódott össze a Pro Natura Mozgalom és a Hatvani Karitatív Összefogás a várossal. Továbbá ennek keretében vezették be a repoharakat, és dolgoztak a Közösségi Költségvetés megvalósításán és a Hatvan Kártya megújításán is.

A Városmarketing Gyémánt Díjra 146 pályázat érkezett, Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, aki egyben a Városmarketing Gyémánt Díj programvezetője is elmondta, igyekeztek több szempontból is megvizsgálni a nevezéseket. – Nem mind a 146 pályázat kapott díjat. Ebben nem mindig a teljesítmény, hanem a teljesítmény igazolásának hiánya jelent meg a szigorú zsűri szerint. Ebben az évben is két-két bíráló értékelt minden pályázatot, az ő döntésük alapján ítéltettek oda a gyémánt díjak – mondta.

A Magyar Marketing Szövetség valamint a pályázat kiíróinak célja, hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével, és azok széles körű népszerűsítésével hozzájáruljanak az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.