Az alábbi módon zajlik a földhivatali ügyintézés a kormány által kihirdetett veszélyhelyzet időtartama alatt:

1. Fontos, hogy az elektronikus ügyintézést alkalmazzák, különösen a felsorolt ügyek intézése során: tulajdoni lap másolat, térképmásolat, iratmásolat megrendelése, befizetési igazolások csatolása, illetve tájékoztatások kérése stb. Az előzőek szerinti ügyek az e-papír szolgáltatáson keresztül is bonyolíthatók. Az elektronikus beadványok fogadásához mind az öt Földhivatali Osztály önálló, az alábbiak szerinti hivatali kapu hozzáféréssel rendelkezik:
– Földhivatali Osztály 1. – Eger: HEVESKHFH1, KRID: 163391931
– Földhivatali Osztály 2. – Füzesabony: HEVESKHFH2, KRID: 667331332
– Földhivatali Osztály 3. – Gyöngyös: HEVESKHFH3, KRID: 563301333
– Földhivatali Osztály 4. – Hatvan: HEVESKHFH4, KRID: 467351112
– Földhivatali Osztály 5. – Heves: HEVESKHFH5, KRID: 363311913

2. A tulajdoni lapok, földhasználati lapok és térképmásolatok lekérdezése online – ügyfélkapun, vagy előfizetéssel rendelkezőknek a TakarNet hálózaton keresztül – történjen. Papír alapú, hiteles dokumentumot kivételesen indokolt esetben biztosítanak az ügyintézéshez.

3. Természetes személy számára évente két alkalommal díjmentes az elektronikus dokumentumként szolgáltatott, nem hiteles tulajdonilap-másolat lekérdezése, saját ügyfélkapu hozzáférésükön keresztül.

4. A földmérők a földmérési adatok iránti igényeket online (www.foldhivatal.hu) jelezzék.

5. Az általános, személyes, szóbeli tájékoztatások iránti igényeiket mellőzzék, helyette telefonon, illetve e-mail útján forduljanak a Földhivatali Osztályon dolgozókhoz.

6. A földhivatali eljárási díjak befizetését  banki átutalással teljesítsék.

7. A papír alapú beadványok benyújtása a veszélyhelyzet ideje alatt az alábbiak szerint történhet:
– Postai úton,
– A Földhivatali Osztályok ügyfélszolgálatain erre a célra elhelyezett „földhivatali okmánygyűjtőkbe” történő elhelyezéssel.
(Az okmánygyűjtők ürítéséről naponta többször, folyamatosan gondoskodunk. Kérem, hogy a beadványokat zárt borítékban helyezzék el az okmánygyűjtőkben.)

Az eljárási díjak banki átutalással történő megfizetése a Heves Megyei Kormányhivatal MÁK 10035003-00302089-00000000 számú bevételi számlája javára történik. Az átutalás során hivatkozni kell a beadvány iktatószámára  amennyiben azt ismerik és/vagy az érintett ingatlanra a település, fekvés és helyrajzi szám megjelölésével. A befizetések megtörténtét szükséges igazolni az ügyben eljáró Földhivatali Osztálynak. (E-mail útján vagy e-papíron keresztül, avagy esetleg papír alapon.)

Elérhetőség:

Földhivatali Osztály 4.
Cím:  3000 Hatvan, Balassi u. 2.
Levélcím:  3000 Hatvan, Pf. 58.
E-mail:  foldhivatal.hatvan@heves.gov.hu
Telefon:  +36 (37) 342-447

Kezdőkép: google.com