Az előzetes bejelentésekkel összhangban, január 15-án megújult a NAV honlapja, amire a korábbi verzióhoz képest rá sem ismerni és ez benne a legjobb.

  • Már első ránézésre is átlátható, kompakt, közben pedig számos felhasználóbarát funkcióval bővült.
  • Ilyen például, hogy a magánszemélyek külön oldalt nézhetnek, ha csak ezek az ügyek érdeklik őket.
  • Létrehozható a myNAV felület, ahol személyre szabottan lehet elérni a felhasználók számára legfontosabb funkciókat.
  • Látványos és közérthető a naptár funkció, amely leszűkíthető a csak magánszemélyeket érintő eseményekre.
  • Minden főbb tematika könnyedén és átláthatóan elérhető (adók, vámügyek, nyomtatványok, kalkulátorok, ügyféltájékoztatók, közérthető kiadványok).
  • A böngészést segítő keresőt építettek az oldalba.
  • A magánszemélyeket aktuálisan leginkább érintő ügyek nagyobb hangsúlyt kaptak és közérthető aloldalt.
  • Így például áttekinthetőek a legfontosabb tudnivalók az szja-visszatérítésekkel kapcsolatban is.

Első ránézésre összességében elmondható, hogy a NAV-nak sikerült egy modern, a 21. században már természetesnek mondható ügyféligényeknek megfelelő, jól kezelhető és átlátható oldalt alkotnia, amivel ugyanakkor nyilván meg kell barátkozniuk a felhasználóknak, miután a korábbi honlapverziótól alapvetően tér el az új oldal. Az adóhatóság elmúlt években mutatott látványos digitális újításai (online számla, szja-bevallás, szolgáltatások digitalizációja) után már nagyon időszerű volt az új honlap létrehozása.