HIRDETMÉNY
az ügyfélfogadási rend módosulásáról a Hatvan Kártyával kapcsolatos ügyintézésre vonatkozóan
Tisztelt Ügyfelek!
A Hatvani Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (3000 Hatvan, Kossuth tér 2.) és az Újhatvani Ügyfélszolgálati Irodán (3000 Hatvan, Bezerédi u. 2.) a 2020. november 5. napjától érvényes ügyfélfogadási rendtől eltérően Hatvan Kártyával kapcsolatos ügyintézésre az alábbi ügyfélfogadási rend szerint van lehetőség 2021. május 25. napjától 2021. június 30. napjáig:
Hatvani Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (3000 Hatvan, Kossuth tér 2.)
Hétfő 7.30 órától 17.30 óráig
Kedd, szerda, csütörtök 7.30 órától 16.00 óráig
Péntek 7.30 órától 12.00 óráig
Újhatvani Ügyfélszolgálati Irodán (3000 Hatvan, Bezerédi u. 2.)
Hétfő, szerda, péntek 8.00 órától 12.00 óráig
Kedd, csütörtök 12.00 órától 16.00 óráig
Az ügyfélszolgálatok helyiségeiben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, amennyi ügyintéző az ügyek intézésére rendelkezésre áll.
A Hatvan Kártyával kapcsolatos ügyintézés az alábbi napokon és időtartamban az ügyfélszolgálatokon szünetelni fog:
- június 1. (kedd) egész nap, 2021. június 30. (szerda) 12.00 órától 16.00 óráig.
A veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendelet 1. § (1) bekezdés f) pont fa) alpontja alapján az ügyfélszolgálatokon történő tartózkodás idején az ügyfelek kötelesek orvosi maszkot, munkavédelmi maszkot, illetve textil vagy más anyagból készült maszkot olyan módon viselni, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje.
A személyes ügyintézés során kérem továbbá betartani az Operatív Törzs által javasolt, a személyek közötti legalább 1,5 méter védőtávolságot.
Kezdőkép: archív