Nyílt napot tartottak a hatvani Hyundai márkakereskedésben, ahol az üzletház megnyitásának 15 éves évfordulóját ünnepelték. Az autószalon ez alkalomból meg is újult: arculatváltás történt az üzletházban, új burkolatot, új bútorzatot és álmennyezetet kapott az autóház.

A nyílt nap egyik fő attrakciója a Hyundai Fastback ötajtós sportkupé és a jelenleg legnépszerűbbnek számító Hyundai Kona autómodellek ünnepélyes leleplezése volt. Képe Tibor, a hatvani Hyundai márkakereskedés üzletvezetője elmondta: az elmúlt 15 év eredményei és sikerei motivációt adnak arra, hogy a márkakereskedés a trendekkel és innovációkkal együtt folytassa szakmai útját.

Az esemény egyik kiemelt vendége Dobó Ági volt, aki 17 éves kora óta szeli az utakat különböző gépjárművekkel, de a Hyundai típusú autók a kedvenceivé váltak. A nyílt napon a 2010-ben megválasztott szépségkirálynőt márkanagykövetté is avatták, és számára egy Hyundai Kona típusú autót egy évig ajándékba is adtak. – Ez egy sportos, laza „anyuka autó” amiben elfér az egész család kényelmesen, dinamikusan lehet vele haladni az utakon, ugyanakkor nagyon biztonságos autó. Már nagyon várják a gyerekeim is, hogy kipróbálják a Hyundai Kona-t, sokat fogunk velük utazni, az biztos – részletezte a hatvani márkakereskedés nagykövete.

A nyílt napon a márkakereskedésben nemcsak a négykerekűek, de a cipők és a ruhák trendjei is előtérbe kerültek, hiszen a jó megjelenést nemcsak az autók garantálhatják. Munkáival bemutatót tartott Vágó Réka cipő-divattervező, Fink Evelin női ruha-, míg Kun Gergő férfi ruha divatdiktátor. A képzőművészet Kosaras Renáta festményeivel jelent meg a programon. Juhász Anikó pedig kutyájával Dog Dancing bemutatót is tartott.

A jó hangulatért Szolnoki Péter, a Bon Bon énekese felelt, aki több ismert számot is előadott a vendégeknek.